fbpx

5 պարզ և հասարակ մեթոդ լավ քուն և տրամադրություն ապահովելու համար

5 պարզ և հասարակ մեթոդ լավ քուն և օրվա ընթացքում բարձր տրամադրություն ապահովելու համար.

1. Ընթրեք քնելուց ամենաուշը 2-3 ժամ առաջ: Այլապես սնունդը չի հասցնի մարսվել և օրգանիզմը քնած ժամանակ չի հանգստանա:

2. Մինչ պառկել քնելը փորձեք մանրակրկիտ պլանավորել վաղվա օրը: Քնած ժամանակ ենթագիտակցությունը կաշխատի այդ պլանի վրա և առավոտյան դուք կզարթնեք վստահ ձեր նոր օրվա վրա:

3. Աշխատեք պառկել քնելու մինչ 22:00: Քնեք 8 ժամից ոչ ավել: Ասում են հանրաճանաչ և մեծ մարդկանց մեծ մասը արթնանում է առավոտյան ժամը 5-ի կողմերը:

4. Առավոտյան գնալով լոգարան, նայեք հայելու մեջ և 3 անգամ ասեք. «ես քեզ սիրում եմ»: Այս առաջադրանքը կարող են կատարել միայն ուժեղ մարդիկ: Կբարձրանա ինքնագնահատականը և տրամադրությունը:

5. Դրանից հետո ընդունեք թարմեցնող ցնցուղ, առողջ սնունդ և բարձր տրամադրությունը ամբողջ օրվա ընթացքում ապահովված է:

Նոր տեսանյութ.

telegramԳրանցվիր մեր Telegram ալիքին։ Ուղարկում ենք միայն թարմ հոդվածները և ամենաառաջինը հենց Ձեզ:

Գնահատեք հոդվածը
( 1 assessment, среднее 1 из 5 )
MediaMag
5 պարզ և հասարակ մեթոդ լավ քուն և տրամադրություն ապահովելու համար
ԹԵՍՏ. Իսկ դուք Էյնշտեյնից ավելի խելացի՞ եք