ՕԳՏԱԿԱՐ, ՀԵՏԱՔՐՔԻՐ, ԱՆՀԱՎԱՆԱԿԱՆ

Ուղեղը բացասական մտքերից ազատելու 10 միջոց

Կյանքի դժվար պահերին բոլոր մարդիկ ենթարկվում են բացասական մտքերի մեծ հոսքի: Բայց ի՞նչ անել, երբ վատատեսությունը կրնկակոխ հետևում է ձեզ ամեն օր: Դա կարող է հոգնեցնել, ուժգնացնել սթրեսը և ուղղակի խանգարել նորմալ կյանքին:

Ձեզ ենք ներկայացնում 10 միջոց, որոնք կօգնեն հաղթահարել գլխում բուն դրած բացասականին:

1. Խոստովանեք ինքներդ ձեզ, որ մտածում եք բացասաբար

Բացասական մտքերից հնարավոր չէ ազատվել մեկ օրում, բայց յուրաքանչյուր պրոբլեմի լուծման առաջին քայլը՝ դրա ընդունումն է: Երբ դուք գիտակցում եք դժվարության առկայությունը՝ անմիջապես սկսեք այն հաղթահարել:

2. Գտեք պրոբլեմի արմատը

Բացասական մտքեր կարող են հրահրվել տարբեր աղբյուրներից: Առաջին հերթին պետք է գտնել կյանքի այն ոլորտը, որտեղ դուք ձեզ զգում եք առավել տագնապալից: Մի փորձեք պայքարել բուն մտքերի հետ՝ պետք է գտնել պատճառը, որը հրահրում է ձեզ բացասաբար մտածել:

3. Պահեք օրագիր

Գրանցեք օրագրում այն, ինչ ձեզ անհանգստացնում է օրվա ընթացքում: Այդպիսով դուք ձեր մեջ չեք պահի ամբողջ բացասականը և նաև հետագայում կկարողանաք վերլուծել և մտորել, արդյո՞ք պատճառ կա անհանգստանալու համար:

4. Նետեք աղբարկղի մեջ

Այս կետը սերտորեն կապված է նախորդ կետի հետ: Գրեթե բոլոն էլ մի անգամ լսել են «Մտքերն ունակ են նյութականանալու» արտահայտությունը: Հանձնելով դրանք թղթին, դուք ինչ-որ ժամանակով դրանց առարկայական պատկանելիություն եք հաղորդում: Այդ պատճառով փորձեք գրանցել ձեր բացասական մտքերը նոթատետրի մեջ, իսկ հետո պոկեք թերթը և ազատվեք դրանցից յուրաքանչյուր տարբերակով՝ պատռեք, նետեք աղբամանի մեջ կամ այրեք:

5․ Մի ընդհանրացրեք

Եթե նույնիսկ ձեզ հետ որևէ անհաջողություն է պատահել, պետք չէ առանձին դեպքի բացասականը տեղափոխել ընդհանուրի վրա: Եթե դուք մերժում եք ստացել մեկ հարցազրույցից, դա բոլորովին չի նշանակում, որ ձեզ անընդհատ պետք է մերժեն: Ամեն մի անհաջողություն պետք է դիտարկել որպես եզակի դեպք և որպես թանկարժեք փորձ ապագայի համար:

6. Մի պարփակվեք ինքներդ ձեր մեջ

Եթե դուք որոշել եք պաշտպանվել արտաքին աշխարհից, ապա դուք ստիպված եք մնալ դեմ առ դեմ ձեր մտքերի հետ: Ավելի լավ է փորձեք կիսվել ինչ-որ մեկի հետ ձեզ անհանգստացնող հարցով: Պետք չէ բացասականը պահել ներսում: Արտահայտվելով՝ դուք անմիջապես կզգաք թե որքան թեթևացավ ձեր հոգին:

7. Ավելի ինքնավստահ եղեք

Անինքնավստահությունը ստիպում է մարդուն անհանգստանալ այն ժամանակ, երբ տագնապի և անհանգստության որևէ պատճառ կարող է և չլինել: Պետք չէ մտածել այն մասին, թե ինչպիսի տեսք ունեք և ինչ կարող են մարդիկ մտածել ձեր մասին: Անհանգստանալով այդպիսի մանրուքների պատճառով՝ դժվար է ապրել լիարժեք կյանքով:

8. Շեղվեք որևէ դրականի վրա

Պրոբլեմի վրա կենտրոնանալու փոխարեն ավելի լավ է շեղվել որևէ դրականի վրա: Զբաղվեք նրանով, ինչ ձեզ հաճույք է պատճառում, ժամանակ անցկացրեք ընկերների հետ կամ դուրս եկեք զբոսնելու միայնակ: Միջավայրի փոփոխությունը կօգնի ազատվել բացասականից:

9. Նայեք իրավիճակին այլ տեսանկյունից

Փորձեք  պրոբլեմին նայել այլ կողմից և հումորով: Հնարավոր է դա կօգնի գնահատել իրավիճակը ավելի պարզ հայացքով և հասկանալ, որ իրականում դրա համար պետք չէ անհանգստանալ:

10․ Պատրաստ եղեք նրան, որ բացասական մտքերը կրկին կվերադառնան

Կիրառելով նշված միջոցներից որոշները, վստահ մի եղեք, որ ազատվել եք բացասական մտքերից ընդմիշտ: Այդպիսի փոփոխությունները տեղի չեն ունենում մեկ օրում: Գլխավոր կանոնը՝ զարգացնել ձեր մոտ սովորություն և տագնապի մեջ չընկնել, երբ հանկարծ կրկին տագնապալից մտքերը կհայտնվեն ձեր գլխում:

Փորձեք կիրառել այս միջոցները, երբ ամեն անգամ ձեր գլխում ծագում են բացասական մտքեր: Փորձեք հաճույթ ստանալ կյանքից և ուրախանալ ամեն օրվա համար:

Նախորդ նյութը

5 նշան, որ ձեզ ստում են կամ ինչպես բացահայտել ստախոսին

Հաջորդ նյութը

Գլուխկոտրուկ տիեզերագնացների համար