fbpx

Բանանը իսկական սուպերմթերք է, համոզված են դիետոլոգները

Հայտնի է, որ բանանը դա կալիումի հիանալի աղբյուր է: Իսկ այդ տարրը օգնում է արյան ճնշման կարգավորմանը և դրական ազդում կմախքային համակարգի վրա, – գրում է meddaily.ru-ն հղում անելով The Times of India-ի վրա: Կալիումը դադարեցնում է կալցիումի լվացումը, նվազեցնելով օստեոպորոզի  և տարեցների մոտ ոսկորների փխրունության վտանգը:

Բանանը նաև հարուստ է բջջանյութով: Բջջանյութը անհրաժեշտ է մարսողական համակարգի նորմալ աշխատանքի համար: Ի շնորհիվ բանանի, սնունդը ավելի փափուկ կշարժվի աղիքներով: Նաև բանանը նվազեցնում է այրոցները (изжоги): Եվս մեկ դրական կողմ՝ բանանը հարուստ է վիտամին B6-ով, այսինքն նպաստում է արյան արտադրությանը:

Վիտամին C, մագնեզիում, մանգան, որոնք մտնում են բանանի բաղադրության մեջ ամրացնում են իմունիտետը: Բանանը պաշտպանում է նաև ստամոքսի խոցից և նաև դրական ազդում տրամադրության վրա՝ իջեցնելով սթրեսի մակարդակը:

Նոր տեսանյութ.

telegramԳրանցվիր մեր Telegram ալիքին։ Ուղարկում ենք միայն թարմ հոդվածները և ամենաառաջինը հենց Ձեզ:

Գնահատեք հոդվածը
( 1 assessment, среднее 1 из 5 )
MediaMag
Բանանը իսկական սուպերմթերք է, համոզված են դիետոլոգները