Արտթերապիայի 21 վարժություն՝ տարբեր էմոցիաների համար

Հոգնա՞ծ ես՝ նկարիր ծաղիկներ: Վախենու՞մ ես՝ հյուսիր շյուղերով․․․

Երբեմն մեզ մոտ ոչ մի կերպ չի ստացվում գտնել խնդրի լուծումը, չնայած մտքերը սլանում են ժամում 100 կմ արագությամբ, և ուղեղը քիչ է մնում պայթի:

Նման ժամանակներում մենք խորհուրդ ենք տալիս փորձել գեղարվեստական ​​թերապիան կամ ինչպես ավելի հաճախ են կոչում՝ արտթերապիան:

Դա անելու համար հիմնականում անհրաժեշտ է միայն մատիտ և թուղթ: Այժմ սկսեք նկարել: Եվ կապ չունի ինչ: Ժամանակի ընթացքում ձեր մտքերն ավելի ներդաշնակ կդառնան և դուք կհանգստանաք:

Եվ այսպես, արտաթերապիայի 21 վարժություններ տարբեր էմոցիաների համար.

1. Հոգնածություն․ նկարեք ծաղիկներ

Սա կօգնի վերալիցքավորել ուղեղը և ցրել մշուշը գլխում:

2. Զայրույթ. գծեր գծեք

Ցույց տալու համար, թե ինչպես ես զգում, գծիր հասարակ գծեր (արվեստի հիմնական ասպեկտ, որը շատ հույզեր է պարունակում):

3. Ցավ. կառուցեք մոդել

Այն նպաստում է ինքնարտահայտմանը, բերում ուրախություն և հանգստություն:

4. Ձանձրույթ․ տարբեր գույներով ներկեք մի կտոր թուղթը

Գունավորումը հանգստանալու և հաճույք ստանալու հիանալի միջոց է:

5. Տխրություն. նկարեք ծիածան

Գաղտնիքը վառ գույների մեջ է, որոնք ցրելու են ձեր տխրությունը:

6. Վախ․ շյուղերով հյուսեք ինչ-որ բան

Կրկնվող, ռիթմիկ շարժումը, որոնցով ուղեկցվում է հյուսումը, կարող է օգնել ազատվել անհանգստությունից և թեթևացնել սթրեսը:

7. Անհանգստություն. պատրաստեք տիկնիկ

Ձեր զայրույթը կամ զգացմունքները տեղափոխեք անշունչ առարկային:

8. Վրդովմունք. թուղթ պատռեք

Պատռեք թուղթը մանր կտորների և դրանցով պատրաստեք ինչ-որ նախշ, որը կծառայի որպես բարկությունից խորհրդանշական ազատում:

9. Անհանգստություն. զբաղվեք օրիգամիով

Դրանով դուք կարող եք լուծել ձեր խնդիրները: Բացի այդ, դուք կունենաք բավարարվածության և հաջողության զգացում:

10. Լարվածություն. Նկարեք կառուցվածք

Նպաստում է այն հույզերի արտահայտմանը, որոնք դժվար է արտահայտել բառերով:

11. Կարոտ. Նկարիր լաբիրինթոս

Այն օգնում է թղթի վրա արտահայտել մեկուսացման, հուզական խոչընդոտների և թեթևացման զգացողությունները:

12. Հիասթափություն. Պատճենեք ուրիշի դիմանկարը կամ նկարը

Այն օգնում է ավելի հանդուրժող լինել հիասթափության և անհանգստության զգացմունքների նկատմամբ:

13. Հուսահատություն. Իրավիճակից ելք գծեք

Դա ձեզ հաճույք կպատճառի:

14. Շփոթություն. Նկարեք հնդկական մանդալա

Մանդալան մեդիտատիվ խորհրդանիշ է, որը խթանում է թուլացումը և վերացնում մտքերի խառնաշփոթությունը:

15. Ուժերը վերականգնելու ցանկություն. Նկարեք բնապատկեր

Սա կհանգստացնի նյարդերը, եթե դուք ապատիա եք զգում: Բանն այն է, որ նկարչությունը տանում է դեպի ստեղծագործ մտքեր:

16. Ձեր զգացմունքների մեջ իմաստ գտնելու փնտրտուք. Նկարեք ինքնադիմանկար

Ինքնանկարը օգնում է ձեզ բացահայտել թաքնված ապրումները: Եվ ապագա ես-ի դիմանկարը արտացոլում է, թե ում եք տեսնում ձեզ հեռանկարում:

17. Պահը հիշելու ցանկություն. Նկարեք մի քանի գունային սխեմաներ:

Դա կբարելավի ձեր տրամադրությունը և մեդիտատիվ ազդեցություն կունենա ձեր մտքերի վրա:

18. Մտքերը կարգի բերելու ցանկություն. Նկարեք բջիջներ և քառակուսիներ

Սա կօգնի ձեզ հաղթահարել դժվար իրավիճակները և կարգի բերել մտքերը:

19. Ճիշտ ընտրություն կատարելու անհրաժեշտություն. Նկարեք ալիքներ և շրջաններ

Շրջանները նպաստում են միասնության և հանգստության զգացողությանը:

20. Խրված եք առօրյայում. պարույրներ գծիր

Սա հստակություն կբերի ձեր մտքերին և կյանքի գործընթացներին:

21. Ձեր նպատակների մեջ իմաստ գտնելու փնտրտուք. նկարեք թիրախներով խորհրդանիշեր

Դա կօգնի ձեզ գիտակցել ձեր նպատակները, կենտրոնանալ դրանց վրա և առաջ շարժվել:

Իսկ դուք պատրա՞ստ եք փորձել արտթերապիան գործողության մեջ:

telegramԳրանցվիր մեր Telegram ալիքին։ Ուղարկում ենք միայն թարմ հոդվածները և ամենաառաջինը հենց Ձեզ:

telegramԳրանցվիր մեր Telegram ալիքին։ Ուղարկում ենք միայն թարմ հոդվածները և ամենաառաջինը հենց Ձեզ:

Գնահատեք հոդվածը
( Դեռ գնահատական չկա )
MediaMag
Արտթերապիայի 21 վարժություն՝ տարբեր էմոցիաների համար