Հաջողված ընկերությունները գիտեն թե ինչպես է պետք շարժվել ժամանակին համահունչ, զգալ պահը ու ընդհանրապես անընդհատ փոփոխվել, որպեսզի լինել հետաքրքիր, պահանջված լսարանի համար։ Բացի բարդ ներքին գործիքներից, դրա համար կա նաև հեշտ տարբերակ՝ ձևափոխել լոգոն, նոր իմաստ ու ասելիք դնել դրա մեջ և նորացնել տեսքը։ Սակայն ոչ միշտ է դա հաջողվում։ Մենք որոշել ենք վերլուծել, թե հայտնի բրենդերի ո՞ր լոգոներն են ձևափոխվել դեպի լավը, իսկ որը չարժեր ռեդիզայնի ենթարկել…
Մասթեր Քարդ
Գուգլ
Ինսթագրամ
Թվիթեր
Մայքրոսոֆթ
Սաբվեյ Սենդվիչներ
Ֆանտա
Ջոնի Ուոքեր վիսկիներ
KFC ֆասթֆուդների ցանց
Նիվեա
Ամենահին հոլիվուդյան կինոընկերությունը
Պեպսի
Lucky Strike ծխախոտային ընկերություն
Լիպթոն թեյի բրենդը
Սթարբաքս
Ռոմ Բակարդի
20-րդ և 21-րդ դար ֆոքս կինոմիություն
Լենովո
Լոջիտեք
Ֆեյսբուք
Իսկ դուք ինչպե՞ս եք կարծում, արդարացվա՞ծ են այս փոփոխությունները, թե՞ ոչ։