fbpx

YouTube-ը կազմել է տարվա ամենահանրաճանաչ հոլովակների վարկանիշային ցուցակը

YouTube-Rewind-2013Google ընկերությունը, որին պատկանում է հանրաճանաչ YouTube վիդեոհոսթինգը հրապարակել է աշխարհում տարվա ամենահանրաճանաչ հոլովակների վիճակագրությունը: Ռեկորդսմենների թվում, որպես ավանդույթ, հայտնվել է Psy-ն, աչքի է ընկել  Yivis, +100500:

Ամենաարագ աճող վիդեոների թոփը գլխավորել է Yivis խմբի «What Does The Fox Say» կոմպոզիցիան, որը պայթեցրել է համացանցը: Այն հավաքել է 280 միլիոն դիտում.

[uppod video=”http://youtu.be/jofNR_WkoCE” align=”center”]

Հաջորդում է «Harlem Shake»-ը, որը ոչ միայն դիտել են 100 միլիոն անգամ, այլ նաև նկարահանել են 1.7 միլիոն նմանակում: Psy-ի «Gentlman» հոլովակը չկարողացավ անցնել «Gangnam Style»-ին, սակայն 600 միլիոն դիտումով այն դարձավ տարվա ամենադիտված հոլովակներից մեկը.

[uppod video=”http://youtu.be/ASO_zypdnsQ” align=”center”]

Psy-ից հետո երկրորդ տեղում իր տեղն է զբաղեցրել Մայլի Սայրուսը «Wrecking Ball» հոլովակով՝ գրեթե 400 միլիոն դիտում.

[uppod video=”http://youtu.be/My2FRPA3Gf8″ align=”center”]

«Մեզ շատ է ուրախացնում, որ տարեցտարի այսպիսի սուպեր հոլովակների թիվը աճում է, երաժշտական հոլովակները հավաքում են էլ ավելի շատ դիտումներ, իսկ գլոբալ ինտերնետ հասարակությունը (YouTube-ի 80% դիտումները կաարվել են Ամերիկայից դուրս) ազդում է պոպ մշակույթի վրա ինչպես երբեք», – նշում են Google-ում:

[uppod video=”http://youtu.be/H7jtC8vjXw8″ align=”center”]

Աղբյուրը՝ Google

 


🎥 Նոր տեսանյութ.

telegramԳրանցվիր մեր Telegram ալիքին։ Ուղարկում ենք միայն թարմ հոդվածները և ամենաառաջինը հենց Ձեզ:

Գնահատեք հոդվածը
( Դեռ գնահատական չկա )
MediaMag
YouTube-ը կազմել է տարվա ամենահանրաճանաչ հոլովակների վարկանիշային ցուցակը
10 էքսկլյուզիվ և հազվագյուտ սուպերքառեր, որոնք կզարմացնեն նույնիսկ ավտոդիզայնի գուրմաններին