fbpx

13 ապացույց, որ գովազդը կարող է և պետք է խոսի լուրջ թեմաներից

Մենք սովորել ենք արագ փոխել հեռուստացույցի ալիքները, որոնցով գովազդ է հեռարձակվում, կայքերում չկարդալ գովազդային բացվող պատուհանները՝ համարելով, որ ուզում են մեզ ինչ-որ ապրանք վաճառել, որը այդքան կարիք ունի գովազդի։ Բայց հիմա դուք կտեսնեք գովազդներ, որոնք ոչինչ չեն առաջարկում և ոչինչ չեն վաճառում, չեն համոզում և չեն պահանջում։ Դրանց նպատակն այլ է…

Նպատակն այն է, որպեսզի անտարբեր մարդկանց ցուցադրեն ամենակարևորը, ինչ տեղի է ունենում մեր շուրջը, բայց շատ հաճախ մնում է աննկատ։

«Բառերը ստեղծում են աշխարհներ»

«Եկեք ստեղծենք աշխարհի լավագույն թիմը»

«Հուշանվեր լինելը՝ ցավոտ է»

«Մենք բոլորս վարորդներ ենք։ Կիսվենք ճանապարհներով»

«Կենդանիները՝ ծաղրածու չեն»

«Կրծքագեղձի քաղցկեղը սպանում է շատ ավելի մեծ թվով կանանց, քան ավտովթարները»

«Երբ երեխան դադարում է կարդալ՝ անհետանում է երևակայությունը»

«Կոռուպցիան պետք է հետքեր թողնի»

«Միգուցե այսպես Ձեզ համար միևնույն չլինի՞»

«Նա ճչում է տարիներով։ Մենք ուղղակի մի փոքր բարձրաձրել ենք ձայնը»

«Մի կողմ դրեք հեռախոսը, երբ ղեկին եք»

«Այսպիսի մատնահե՞տք ենք ցանկանում թողնել»

«Երբ դու տեքստ ես հավաքում, դու չես նայում լուսացույցին»

Մեր խմբագրությանը շատ հուզեց սոված երեխաներին անդրադարձող գովազդը։ Իսկ Ձեզ ո՞րը հուզեց։ Կիսվեք մեկնաբանություններով։

Նոր տեսանյութ.

telegramԳրանցվիր մեր Telegram ալիքին։ Ուղարկում ենք միայն թարմ հոդվածները և ամենաառաջինը հենց Ձեզ:

Գնահատեք հոդվածը
( Դեռ գնահատական չկա )
MediaMag
13 ապացույց, որ գովազդը կարող է և պետք է խոսի լուրջ թեմաներից