Արդի իրականությունն այնպիսին է, որ մարդկությունն ավելի ու ավելի շատ է ընկղմվում սոցիալական ցանցերում: Տարեց տարի մենք ավելի ու ավելի հազվադեպ ենք մեր աչքերը կտրում համակարգչի կամ սմարթֆոնների էկրաններից: Կրեատիվ ստեղծարարները Coca Cola-ի հետ միասին ստեղծել են սոցիալական գովազդ:
Երբեմն շների պարանոցին հագցնում են հատուկ պլաստիկե կոներ, որպեսզի նրանք բուժման ընթացքում չկարողանան վնասել իրենք իրենց: Այս սկզբունքով էլ հորինվել է «Social Media Guard»-ը (Պաշտպանություն սոցիալական ցանցերից), որը հագցվում է էկրաններից «կախվածների» պարանոցին՝ այդպիսով ազատելով նրանց «ստրկությունից»:
[uppod video=”http://youtu.be/_u3BRY2RF5I” align=”center”]