[infobox title=’Ջիմ Ռոն (Jim Rohn, 17 սեպտեմբեր 1930 – 5 դեկտեմբեր 2009)’]Համաշխարհային հայտնի բիզնեսի փիլիսոփա: Մշակել է Coca-Cola, I.B.M., Xerox, General Motors ընկերությունների աշխատանքի ստրատեգիան: Բիլ Գեյթսի անձնական «բիզնես-մարզիչն» էր: Նա տիրապետում էր Dodge-ի ակցիաների հիմնական փաթեթին:1996թ. Herbalife International-ի գործադիր տնօրենն էր: Ջիմ Ռոնը ծնվել է փոքրիկ Ֆերմերային քաղաքում; Ծնողների միակ զավակն էր:[/infobox]
Հարուստի փիլիսոփայությունը տարբերվում է աղքատի փիլիսոփայությունից հետևյալով՝ հարուստը ներդնում է իր ողջ փողերը և ծախսում միայն այն, ինչ մնացել է, իսկ աղքատը ծախսում է իր բոլոր փողերը և ներդնում միայն այն ինչ մնացել է:
Երեք բան կա, ինչը արժի թողնել մեզանից հետո: Դա լուսանկարներն են, գրադարանը և անձնական գրառումները: Այս ամենը անկասկած շատ ավելի կարևոր է ապագա սերունդների համար, քան տարբեր գարնիտուրաներ ձեր տան մեջ:
Սեփական դիրքի մասին մտածելիս ամենակարևոր հարցը ոչ թե «որքա՞ն եմ ես վաստակումն» է, այլ «Ի՞նչ եմ ինձանից ներկայացնումը»:
Ձեզ չեն վճարում ժամի համար, Ձեզ վճարում են այն արժեքի համար, որը դուք ստեղծում եք այդ ժամվա ընթացքում:
Պրոբլեմը նրանում չէ, որ ապրանքները շատ թանկ են, պրոբլեմը նրանում է, որ դու չես կարող քեզ թույլ տալ դրանք գնել:
Եթե դուք հստակ գիտեք թե ինչ եք ուզում և ցանկանում եք արագ հասնել դրան՝ դուք կգտնեք հասնելու միջոցը:
Եթե Դուք գոհ չեք այն տեղից, որը գրավում եք, ապա փոխեք այն: Վերջիվերջո Դուք ծառ չեք: