Երբ դուք գնում եք ձեզ համար նոր հագուստ, հնարավոր է թանկարժեք զարդեր կամ հեռախոսի նոր մոդել, ապա միանշանակ բավարարվածություն եք զգում, այնպես որ ինչ-որ առումով դա դառնում է կախվածություն: Բայց իրականում․․․
Բայց իրականում շատ ավելի կարևոր է ներդնել սեփական փողերը ոչ թե իրերի, այլ տպավորությունների մեջ, որովհետև երջանկությունը իրոք փողով չես գնի:
Հոգեբանական հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ աշխարհի ամենաերջանիկ մարդիկ կարողացել են հեռանալ շոպոգոլիզմից և ոչ անհրաժեշտ ծախսերից: Նրանք իրենց փողերը ներդնում են ճանապարհորդության, նոր փորձի և տպավորությունների մեջ և դա փոխհատուցվում է:
Կյանքը՝ տպավորություն և հիշողություն է, այլ ոչ թե նորաձև իրեր և ադամանդներ:
Ուղղակի մի պահ մտածեք՝ կյանքի վերջում դուք կհիշեք այն, որ ունեցել եք այֆոնի վերջին մոդե՞լը, թե՞ կյանքի վառ պահերը ձեր մտերիմների հետ:
Ըստ Պոզիտիվ Հոգեբանության Ամսագրում հրապարակված հետազոտության, մարդիկ, որոնք մեծ փողեր են ծախսում իրերի, այլ ոչ տպավորությունների վրա՝ հաճախ արժեզրկում են գնված ապրանքը անմիջապես գնումից հետո:
Սան Ֆրանցիսկոյի համալսարանի հետազոտողները նշում են, որ մարդիկ հասկանում են հիշողության կարևորությունը, սակայն հայտնվում են թրենդերի ծուղակում, հասարակության ազդեցղության տակ կամ խաբվում են որոշակի իրերի անհրաժեշտության խաբկանքով:
«Մենք իրեր ենք գնում, որպեսզի մեզ երջանկացնենք, և դա մեզ մոտ ստացվում է: Բայց միայն ոչ երկար: Նոր իրերը սկզբից շատ գրավիչ են, բայց արդյունքում մենք սովորում ենք դրանց», – նշում է Կորնելլա համալսարանից հոգեբանության պրոֆեսոր Թոմաս Գիլովիչը: