Facebook սոցիալական ցանցը նորությունների ժապավենի ռեդիզայն է կատարել: Այժմ այն գրեթե նույն տեսքն ունի ինչ սմարթֆոնների համար նախատեսված մոբիլ տարբերակը՝ օգտագործվում են նույն իկոնաները, նույն տառատեսակները (Helvetica և Arial), պոստերն ու բլոկերը դասավորված են «քարտերի» տեսքով, իսկ լուսանկարները դարձել են ավելի մեծ: Ձախ կողմում գտնվող նավարկման վահանակը և աջակողմյան բլոկը (ռեկլամներ և այլն) այժմ մոխրագույն ֆոնի վրա են: Նաև ավելի է մեծացել փնտրման տողի չափսերը:
Ժապավենի թարմացված արտաքին տեսքը օգտատերերի մոտ կսկսի փոփոխվել հետզհետե՝ մի քանի շաբաթների ընթացքում: Այդ իսկ պատճառով ոչ բոլորը այժմ կարող են տեսնել թարմացումը:
![Նոր դիզայն](http://arxangelo.info/wp-content/uploads/2014/03/2-1.jpg)
![Հին տարբերակը](http://arxangelo.info/wp-content/uploads/2014/03/1-11.jpg)