fbpx

MEDIAMAG.am-ը Telegram-ում

7 պարզ սովորություն, որոնք կլուծեն ձեր խնդիրների 80%-ը

Փոքր որոշումները մեծ արդյունքների հիմք են դնում:

Մարդու անհատականությունը ձևավորվում է նրա սովորություններից։ Մենք չենք կարող գիտակցաբար կատարել մեր բոլոր գործողությունները, հետևաբար, մի շարք գործողությունների համար մեր միտքն օգտագործում է ենթագիտակցությունը: Արդյունքում մենք հնարավորություն ենք ունենում անել որոշակի բաներ՝ առանց դրանց մասին մտածելու։

Եվ այսպես, 7 պարզ սովորություն, որոնք կօգնեն լուծել ձեր խնդիրների 80%-ը.

1. Ստեղծեք ձեր առավոտյան ծեսը

Ինքներդ ձեզ համար ստեղծեք առավոտյան ծես: Ավելի վաղ արթնանալը կօգնի ձեզ նախապատրաստվել գալիք օրվան:

Ժամանակ հատկացրեք վարժությունների և մեդիտացիայի համար: Որքան շատ անեք դրանք, այնքան ձեր կյանքը կդառնա ավելի լավը:

2. Հանգստացեք սոցիալական ցանցերից

Հետևեք, թե որքան ժամանակ եք ծախսում հեռախոսը ձեր ձեռքում: Դա անելու լավագույն միջոցը նույն հեռախոսի վրա ժամաչափ գործարկելն է:

Փորձեք մեկ ժամ անցկացնել առանց ձեր հեռախոսի կամ հեռուստացույցի և տեսեք, թե ինչզգացողություններ է դա ձեզ մոտ առաջացնում:

Կարդացեք նաև՝ 10 կյանքի սովորություններ, որոնք խորհուրդ է տվել Դալայ Լաման

3. Սկզբունքային կանոնների առկայություն

Սա նշանակում է, որ դուք պետք է կատարեք այն բոլոր խնդիրները, որոնք դրել եք ձեզ առջև։ Իմ սկզբունքային կանոններն են.

  • Առավոտյան. 20 րոպե զբոսանք, 10 րոպե մեդիտացիա, կոնտրաստային ցնցուղ կամ 10 րոպե գրառում օրագրում:
  • Չօգտագործել գաջեթներ քնելուց մեկ ժամ առաջ,  չուտել քնելուց երկու ժամ առաջ։

4. Եթե ձեզ անհրաժեշտ է հինգ րոպե կամ ավելի քիչ որևէ առաջադրանքի համար, ավարտեք այն

Եթե ​​հիմա կարող եք կատարել առաջադրանք, որը ձեզնից կխլի ընդամենը հինգ րոպե, մի հետաձգեք այն ավելի ուշ: Այս պարզ սովորությանը հետևելը թույլ չի տա, որ սթրեսը զարգանա և ձեր կյանքը քաոսի մեջ ընկնի:

5. Հանգստացեք այնքան, որքան անհրաժեշտ է

Առանց հանգստի, դուք չեք կարողանա վայելել ձեր կյանքը կամ այն ​​ավելի լավը դարձնել: Որպեսզի ամեն ինչ լինի այնպես, ինչպես դուք ակնկալում եք, դուք պետք է բավականաչափ ժամանակ տրամադրեք ձեր մարմնին և մտքին հանգստանալու և վերականգնվելու համար:

Որակյալ հանգստի բացակայությունը ձեզ դյուրագրգիռ է դարձնում և նվազեցնում է կարևոր բաների վրա կենտրոնանալու ունակությունը:

6. Հետևեք 80/20 կանոնին

Ներդրեք ավելի շատ էներգիա և ժամանակ այն առաջադրանքների վրա, որոնք ամենամեծ ազդեցությունն ունեն ձեր կյանքի վրա և առավելագույնի են հասցնում ձեր արտադրողականությունը:

Հիշեք, որ ջանքերի ընդամենը 20%-ը բերում է 80% արդյունքների:

7. Պլանավորեք ձեր օրը երեկոյից

Երեկոյան պատրաստեք այն ամենը, ինչ ձեզ կարող է անհրաժեշտ լինել առավոտյան։ Գործերն ու առաջադրանքներն ավելի հեշտ են թվում, եթե ամեն ինչ նախօրոք ծրագրված է և ձեռքի տակ է։ Սա կբեռնաթափի ձեր միտքը քնելուց առաջ՝ թույլ տալով ձեզ հանգիստ քնել, քանի որ դուք արդեն կազմել եք վաղվա ձեր առաջադրանքների ցուցակը՝ ըստ ձեր առաջնահերթությունների։

Նոր տեսանյութ.

telegramԳրանցվիր մեր Telegram ալիքին։ Ուղարկում ենք միայն թարմ հոդվածները և ամենաառաջինը հենց Ձեզ:

Գնահատեք հոդվածը
( 3 assessment, среднее 2.67 из 5 )
MediaMag
7 պարզ սովորություն, որոնք կլուծեն ձեր խնդիրների 80%-ը
Հովհաննես Թումանյան – Քառյակ (kinetic typography)