Գլխավոր ՕԳՏԱԿԱՐ, ՀԵՏԱՔՐՔԻՐ, ԱՆՀԱՎԱՆԱԿԱՆ Գույների հոգեբանություն. տարբեր գույներն ինչպե՞ս են ազդում օնլայն-գնորդների պահվածքի վրա

Գույների հոգեբանություն. տարբեր գույներն ինչպե՞ս են ազդում օնլայն-գնորդների պահվածքի վրա

Գույնը դիզայնի ամենաուժեղ գործիքներից մեկն է: Սակայն գունային լուծումները չեն կարող համընդհանուր լինել: Տարբեր երկրների և մայրցամաքների բնակիչների վրա գույնը կարող է տարբեր ներգործություն ունենալ: Օրինակ՝ Հյուսիսային Ամերիկայի գնորդների համար գրավիչ գույնը կարող է միանգամայն անտարբեր թողնել Հնդկաստանի բնակիչներին: Այնուամենայնիվ, ձեր լոգոյի, ապրանքի կամ վեբ-կայքի համար համապատասխան գույնի ընտրությունը կարող է ձեր արտադրանքին բարձր արժեք ապահովել կամ հակառակը՝ ընդհանրապես փչացնել ընդհանուր տպավորությունը:

Սպառողների 87.7 տոկոսը գույնը որպես կոնկրետ ապրանքը գնելու հիմնական պատճառ է նշում: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ մարդիկ 90 վայրկյանի ընթացքում են ենթագիտակցորեն գնահատում միջավայրը կամ ապրանքը: 62-90 տոկոսով այդ գնահատականը հիմնված է միայն գույի վրա:

Այսպիսով, տարբեր գույներն ինչպե՞ս են ազդում օնլայն-գնորդների պահվածքի վրա (հետազոտությունն անցկացվել է Հյուսիսային Ամերիկայում):

Դեղին

Լավատեսական և երիտասարդական գույն է: Սովորաբար օգտագործվում է ցուցափեղկի վրա ուշադրություն գրավելու համար:

Կարմիր

Էներգիայի գույնն է: Արագացնում է զարկերակը: Հաճախ օգտագործվում է խոշոր վաճառքի համար:

Կապույտ

Ունի վստահելիության և անվտանգության շշմեցուցիչ էֆեկտ: Սովորաբար օգտագործվում է բանկերի և գործարարների համար:

Կանաչ

Զուգորդվում է վճարունակության հետ: Աչքի համար հաճելի է: Օգտագործվում է թուլանալու համար:

Նարնջագույն

Ագրեսիվ գույն է: Գործողության դիմելու կոչ է՝ գրանցվել, գնել կամ վաճառել:

Վարդագույն

Ռոմատիկ և կանացիության գույն է: Օգտագործվում է կանանց և երիտասարդ աղջիկների համար նախատեսված ապրանքների առաջընթացի համար:

Սև

Հզոր և փայլուն գույն է: Օգտագործվում է շքեղ ապրանքների առաջընթացի համար:

Մանուշակագույն

Օգտագործվում է հանգստացնելու և հանդարտեցնելու համար: Սովորաբար կիրառվում է գեղեցկության արտադրությունում և հակատարիքային ապրանքներում:.

Загрузка…

 

կարդացեք նաև

Գաղտնաբառեր, որոնք չափազանց «թույլ» են և օգտագործել խորհուրդ չի տրվում

Բրիտանական կիբերանվտանգության ազգային կենտրոնը հրապարակել է ամենից «թույլ» և ոչ-ապահով գաղտնաբառերի ցանկը, որոնք սովորաբար մարդիկ կիրառում են իրենց էլեկտրոնային կամ համացանցային օգտահաշիվների ու փոստարկղերի...

Երբ են ձևավորվել առաջին ֆուտբոլային ակումբները

1863 թվականի դեկտեմբերի 8-ին այսպես ասած՝ ֆուտբոլի որպես պաշտոնական մարզաձևի ծնունդ առնելուց հետո, կամաց-կամաց այն սկսեց զարգանալ և տարածվել հասարակության լայն շրջանակներում։ Միաժամանակ նաև...

Նիհարել համեմունքների օգնությամբ․ ինչպես կարելի է անել դա

Պարզվում է, նիհարել կարելի է ոչ միայն չուտելով, ասենք դիետաներ պահելով, այլ նաև ուտելով, որքան էլ դա կարող է հնչել տարօրինակ կամ զարմանալի։ Այլ...

ԹԵՍՏ հատուկ Մադրիդի Ռեալի երկրպագուների համար

Մադրիդի Ռեալի երկրպագու ե՞ս, ուրեմն սա հենց քեզ համար է։ Ստուգիր գիտելիքներդ։ Ի՞նչ գիտես սիրելի ֆուտբոլային ակումբի մասին. Թեստը՝ profootball.am-ի Գրանցվիր մեր Telegram ալիքին։ Ուղարկում ենք միայն պոպուլյար...

Մեջբերումներ Ալֆրեդ դը Մյուսեի «Դարի զավակի խոստովանությունը» վեպից

Վեպը գրվել է 1836 թվականին։ Հեղինակն է ֆրանսիացի գրող Ալֆրեդ դը Մյուսեն։ Վեպում արծարծվում է տվյալ ժամանակի երիտասարդության մտածելակերպն ու ապրելակերպը։ Ցոփ կյանքով ապրող...