Գլխավոր ԽԱՌԸ "Հերբալայֆ" տեսակի մտքեր կամ ինչպես դառնալ հաջողակ

“Հերբալայֆ” տեսակի մտքեր կամ ինչպես դառնալ հաջողակ

Հիշու՞մ եք մի ժամանակ (միգուցե նաև հիմա կա՞, չգիտեմ) կար մի կազմակերպություն՝ «Հերբալայֆ» անվանումով, որը վաճառում էր տարբեր տեսակի քսուքներ, որոնք իբր բուժում կամ վերականգնում էին այս կամ այն հիվանդությունը կամ թերությունը: Բայց իրականում դրանք ոչինչ չանող նյութեր էին, որը ընդամենը հոգեբանական ներշնչանքով կարող էին բուժել: Մարդիկ վերցնում էին և օգտագործում, իսկ բուժումը կատարվում էր հենց իրենց հոգեբանական ներշնչանքով: Բայց մեծ մասամբ ոչ մի բուժում էլ տեղի չէր ունենում:

20-րդ դարի սկզբներին ԱՄՆ-ում սկսեցին գործարկել հոգեբանական ներգործության մի մեթոդ, որը հիմնված էր մտքերի կամ իդեաների ներգործության վրա: Հիմքում ընկած էր Դեյլ Կորնեգիի հանրահայտ միտքը. «Եթե ուզում ես լինել երջանիկ, ուրեմն եղի՛ր»: Դրանից հետո սկսեցին տպագրվել սրա նման ավելի ծավալուն նյութեր՝ հոդվածներ, գրքեր, նույնիսկ հատորյակներ. «Ինչպես լինել հաջողակ», «Ինչպես դառնալ միլիոնատեր», «Ձեր ճակատագիրը ձեր ձեռքերում է», «Հաջողակ լինելը մեզ ի ծնե է տրված» և այլ նպանատիպ անվանումներով և մտքերով հրատարակություններ: Դրանց շարքին է դասվում նաև Հայաստանում վերջերս մեծ ճանաչում գտած «Secret» ֆիլմը իր գրքով:

Հետագայում զուտ հեգաբանական մեթոդիկա լինելուց բացի այս երևույթը դարձավ դրամ, հանրաճանաչություն վաստակելու հեշտ մեթոդ: Եվ այն տարածվեց ամբողջ աշխարհով: Իհարկե այս մեթոդը արդյունքներ տալիս էր, բայց այն մշակված էր զուտ ամերիկյան մենթալիտետ ունեցող ժողովուրդների համար: Այն բավական պակաս արդյունավետ է ասենք հայերի համար, քանի որ մեր մենթալիտետը, մեր մտավոր հորիզոնը ավելի տարբեր է համեմատ ամերկայի ժողովրդի:

Արտաքինից շատ գեղեցիկ ու գրավիչ մտքեր՝ խոսքեր, բայց իրականում ներսից դատարկ. այն կարելի է համեմատել փուչ ընկույզի հետ, երբ այն արտաքնապես առողջ ու գրավիչ է թվում, բայց ներսում դատարկ է՝ ոչինչ չկա:

Գիտե՞ք ինձ համար չափազանց ծիծաղելի է թվում ասենք հենց՝ «Ճակատագիրը քո ձեռքերում է» միտքը, քանի որ ճակատագրի ուղղին կախված է ոչ միայն քեզնից այլ նաև մեծ դեր ունի քեզ շրջապատող միջավայրը: Կամ մի՞թե ծիծաղելի չէ «Մենք բոլորս ծնված ենք հաջողակ լինելու համար» միտքը: Նախ սկսենք նրանից, որ հաջողակ հասկացողությունը շատ հարաբերական է և տարբեր մարդկանց համար այն տարբեր բնույթ ունի: Կամ այս վերջերս ինչ որ մի տեղ կարդացի այսպիսի միտք. «դու հաջողակ չես, որովհետև չես ուզում, որ հաջողակ լինես»: Աբսուրդի հասնող միտք, չնայած չեմ բացառում, որ որոշ մարդկանց վրա այն ինչ-ինչ ներգործություն կարող է թողնել: Մի հատ խորը մտածեք, այդ ո՞ր մարդը չի ուզում հաջողակ լինել:

Ես այս երևույթին տվել եմ «Հերբալայֆ» տեսակ անվանումը՝ կարծում եմ հասկացաք ինչու:

Ծիծաղելի է, բայց միևնույն ժամանակ նաև տխուր, որովհետև մարդկանց ուղեղները լվանում են, որովհետև մարդկանց մատուցում են անորակ և անիմաստ ապրանք, իսկ մարդիկ հույսով, որ կբուժվեն մեծ քանակներով գնում են այն: Իսկ երբ հասկանում եմ, որ իրենք խաբված են՝ հետևանքները լինում են է՛լ ավելի ողբերգական, քան մինչ այդ ապրանքը գնելը:

Մի՛ թողեք լվան Ձեր ուղեղները….

Загрузка…

 

կարդացեք նաև

Կենդանակերպի ո՞ր նշաններն են սիրում տառապել

Այս հորոսկոպը ներկայացնում է ըստ Կենդանակերպի նշանի ամենաիսկական տառապյալներին, որոնք ուղղակի շատ են սիրում տառապել։ Կույս Նրանց տառապելու գլխավոր պատճառն իրենց գլխում է։ Անընդհատ մտածողությունը և...

Ընդհանուր գիտելիքները ստուգող ԹԵՍՏ

Տարիքի հետ շրջապատող աշխարհը դադարում է հետաքրքրել մեզ այնպես, ինչպես նախկինում։ Եվ մենք ավելի ու ավելի ենք տարվում առօրյա հոգսերով։ Մենք դադարում ենք հետաքրքրվել...

12 սուր նկարազարդում, որոնք մերկացնում են մեր աշխարհի մութ կողմերը

Մեր աշխարհը իդեալական չէ, նրանում շատ անարդարություն կա։ Բայց որպեսզի այն վերականգնվի և սկսել գործել՝ նախ պետք է հասկանալ պրոբլեմի էությունը։ Ներկայացնում ենք նկարազարդումներ, որոնց...

ԹԵՍՏ․ Գիտելիքների մակարդակի ստուգում: Կկարողանա՞ք հավաքել 10 միավոր

Մեզանից յուրաքանչյուրն անընդհատ որևէ նոր բան է իմանում, ինչի մասին գաղափար չուներ նախկինում: Բայց միայն քչերն են հիշում այն ինչ սովորում կամ իմանում են:...

Ահա թե ինչ տեսք կունենան մարդկանց մեծամասնությունը 40 տարի հետո․ National Geographic-ի կանխատեսումը

Գիտնականները պնդում են, որ ապագայում մեզ մեծ փոփոխություններ են սպասվում, և մարդկությունը նույնպես չի լինի նախկինի նման: Մարդիկ փոխվում են, արյունները խառնվում են, ի...